بلاگ سایت - صفحه 2 - مقالات از 11 تا 20

- صفحه 2 - مقالات از 11 تا 20مقالات را پیدا کنید. باهمه کلمات. با عبارت دقیق. با حداقل یکی از کلمات. بدون کلمات. جایی که کلمات من قرار دارند. هر جا در مقاله. در عنوان مقاله. بازگرداندن مقاله‌های نوشته ...

صفحات ۴۰۴ چیست و چگونه با هوشمندی می توان از این صفحات به نفع خود استفاده کرد!

چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 09:00

اشتباه اتفاق می افتد. اشتباه بخشی غیر قابل حذف از زندگی است. پس طبیعی است که در سایت ها نیز اشتباهاتی را مشاهده کنیم. با اینحال وقتی این اشتباهات در وبسایت کارخانجات یا شرکت ها اتفاق افتاده باشند؛

٥ معیار اصلی که هر سایتی باید داشته باشد

سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت 18:00

ابزار آنلاین Google Analytics یکی از سودمندترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال به شمار می‌رود. این ابزار شامل معیارهای متعددی است که با بررسی هرکدام از آن‌ها می‌توانید به اطلاعات مفیدی در ارتباط با رفتار بازدیدکنندگان دست‌یابید. اما ارقام معیارهای ارزیابی این ابزار سودمند دقیقاً چه اطلاعاتی را به ما نشان می‌دهند؟

بهینه سازی و افزایش سرعت ASP.NET

سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت 09:00

در این مقاله قصد داریم نکاتی را معرفی کنیم که در بهینه سازی و افزایش کارایی و سرعت برنامه های ASP.NET تاثیر بسزایی دارند.

طراحی سایت با طراحی وب واکنشی بخش چهارم (آخر) CSS3 Media Queries

دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 18:00

بعد از یادگیری Media Query ها در طراحی سایت در بخش قبلی، حال می توانیم با استفاده از این ویژگی در طراحی سایت یک قالب ساده با 3 ستون و Header را ریسپانسیو کنیم.

طراحی سایت با طراحی وب واکنشی(طراحی ریسپانسیو) بخش سوم: CSS3 Media Queries

دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 09:00

بعد از یادگیری جداول شناور (Fluid Grid) در بخش قبلی، حال می توانیم سراغ مفهوم CSS3 Media Queries برویم و آن را باهم بیاموزیم. در این مفهوم هدف ما اعمال شیوه (style) های خاصی به سند با توجه شرط هایی که ما تعیین می کنیم.

طراحی سایت با طراحی وب واکنشی بخش دوم: جداول شناور

یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 18:00

بعد از یادگیری مفاهیم اولیه در بخش قبلی، حال می توانیم سراغ مفهوم Fluid Grid برویم و آن را باهم بیاموزیم. در این روش با استفاده از واحد های نسبی (Relative Units) به جای واحد های ثابت مانند: px, cm, mm و... سعی می کنیم ساختار قالب وب سایت نسبت به اندازه صفحه نمایشی که در آن نمایش داده می شود تغییر خواهد کرد. به عبارتی با تغییر اندازه صفحه نمایش، سایت کوچکتر یا بزرگتر می شود.

طراحی وب واکنشی Responsive Web Design بخش اول: مفاهیم

یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 09:00

این روزها استفاده از موبایل ، تبلت و یا سایر تجهیزات همراه برای مرور و مشاهده صفحات وب سایت ها بسیار همه گیر شده است و اکثر طراحان وب برای طراحی سایتهایشان نیز تمایل دارند تا وب سایت هایی که طراحی میکنند در انواع تبلت ، موبایل و یا وسایل دیگر قابل مشاهده و استفاده باشد.

مقدمه ای بر طراحی سایت

شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 18:00

برای یادگیری HTML به چه چیزهایی نیاز دارید :تمامی این عناصر(elements) که در بخش قبل ذکر شد می توان همگی یا تک تک آنها را در میان کدهای html بکار برد.

هدف از ساخت وب سایت چیست

شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 09:00

قبل از هر کاري شما بايد هدف مشخصي داشته باشيد تا مصمم تر آن را دنبال کنيد، پس براي ساختن يک وب سايت هم هدف از ساخت آنرا مشخص کنيد.

تاریخچه مختصری از جاوا اسکریپت

جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 18:00

جاوااسکریپت مسلّماً یکی از مهم‌ترین زبان‌های روز دنیاست. پیشرفت وب و جاوااسکریپت به جایی رسیده است که هرگز تصوّر نمی‌شد. ما در این مطلب به صورت خلاصه تاریخچه‌ی کوتاه جاوااسکریپت را بررسی می‌کنیم و می‌بینیم که چگونه پیشرفت کرد و به این‌جا رسید.

در صفحه تماس با ما
با ما تماس بگیرید
با شماره یادشده در تلگرام یا واتساپ با ما در تماس باشید